Честити ми 24…

10 09 2007

Измина още една година от животът ми. Вчера навърших 24. Ако трябва да направя равносметка, за събитията, които ми се случиха през изминалата една година, списъка ще изглежда така:

– от Септември до декември- нищо интересно… Направо си беше скука…
– По нова година- подариха ми папагал- Спанки… Празнувах в тесен кръг, с няколко приятели…
– Март- намерих си гадже 🙂 Чувствах се адски влюбена и щастлива…
– Април- наложи се да напусна работа… Много ми беше гадно…
– Май- купих си мотор и изкарах „А“ категория…
– Юни- нищо интересно- търсих си нова работа…
– Юли- намерих си новата работа. Харесваше ми и все още ми харесва. Да видим до кога…
– Август- приобщаване към екипа на новата работа… В личен план- труден месец беше. Раздели-събирания… Кофти месец с две думи. В края на месеца се сдобих с две мишленца имащи фикс  идея непрестанно да бягат…

Ето как една година може да се опише на кратко в няколко реда. В крайна сметка нищо съществено не се е случило с мен. Може би тази година ще бъде по-обещаваща в личен и професионален аспект… Знам ли? Ще видим…


Действия

Information

3 коментара

10 09 2007
Sunny

Честит Рожден Ден!
Всичко най-хубаво ти пожелавам – да няма повече такива, като „Кофти месец с две думи“ – само HAPPY DAYS!

П.П. Как са мишлетата?

10 09 2007
Нела Калова

Това, което сега ти изглежда като нищо особено, след някоя и друга годинка, ще ти се вижда време, изпълнено с хубави спомени.
Честит рожден ден, на патерица, и дано посоката ти е винаги напред и нагоре!

11 09 2007
v

честит рожден ден. Да си жива и здрава и всичко останала и сама можеш да го постигнеш 🙂

Вашият коментар