Дневниците на Румънеца и Енчев

4 06 2013

1 юли 2010
Енчев:
Отчаяно се нуждаем от някаква пиар-акция. Да се чуе нещо за нас, че хората ни забравиха. Трябва да измислим нещо – например да осиновим кученце. Да нахраним бабичка. Или да се обявим категорично срещу ГМО, макар че не знам какво точно е това ГМО. Ма гледам, че доста хора са против него, може и да ни върже.
А Румънеца как ме дразни, не е истина просто. Що изобщо ми трябваше да се хващам с него. Само ме дърпа назад. Ако навремето бях тръгнал да правя самостоятелна кариера, сега щях да съм по върховете на оня чарт по MTV за Източна Европа.
Но вече е късно. Хората ни знаят като Румънеца и Енчев. Ако се разделим, ще ми викат Енчев от Румънеца. Както стана с Миро. Всички му викат Миро Каризмата и няма отърване.

3 юли 2010
Румънеца:
Как ме дразни тоя Енчев, не е истина просто. Нищо не може да измисли. Аз постоянно раждам страхотни идеи, непрекъснато го ръчкам, а той все е недоволен. Само ме дърпа назад. Ако навремето бях тръгнал да правя самостоятелна кариера, сега щях да съм по върховете на оня чарт по MTV за Източна Европа. Като гледам моите сънародници румънците какви хитове вадят…
А ние – нищо. И защо изобщо се хванахме да пеем рап, при положение, че всички в тая държава слушат чалга? Борис Дали се скъсва от участия, а ние си броим стотинките. Трябва ни някаква пиар-акция, иначе хората съвсем ще ни забравят.

4 юли 2010
Енчев:
Не мога да го трая вече Румънеца. Суперпросто момче е. Ето, днеска е 4-ти юли, националния празник на Щатите. Викам му: дай да отидем пред американското посолство, да изпеем нещо, да поздравим американския народ. Все пак рапът е американска музика. А той вика: кво да изпеем? Викам: няма значение, квото и да е, все ще ни пишат по вестниците. Може даже снимка да ни пуснат, щото хората вече ни забравиха физиономиите. И за какво ни бяха тия идиотски прически? А той се цупи и вика: не мога, довечера съм канен на коктейлче. Откриват нов фитнесцентър. Бахти мързеливеца.

5 юли 2010
Румънеца:
Енчев се е побъркал. Вчера ме караше да ходим да пеем пред американското посолство, моля ти се. Да ходя аз да се излагам. И кво да изпеем? Имаме две песни и половина.
Добре, че съм аз, да правя пиар на дуета. Снощи бях на откриването на един нов фитнесцентър. Имаше много светски журналисти и уредих три интервюта – за „Блясък”, за Канал 3 и за некво радио, ма му забравих името, щото се напих. Три удара за една вечер! Кой сега е номер едно, а?

8 юли 2010
Енчев:
Средата на лятото е, а не сме извадили никакъв летен хит. Румънеца ме мъкне по некви интервюта, ма като го слушам какви глупости говори, направо ми иде да потъна в земята от срам. Добре че съм аз, да пускам по някой свеж лаф. Медиите това търсят – закачка, провокация, нестандартно мислене като моето. Тва е шоубизнесът!

9 юли 2010
Румънеца:
Ъпсурт пак са извадили нов хит – „Мрън-мрън”. И вече имат над 600 хиляди гледания във вибокса. А не е да кажеш, че са некви кой знае кви певци. Обаче сигурно имат добър пиар. А и нема кво да се лъжем – текстовете им са яки. Пеят за нещата от живота и то некак си иронично, което на нас винаги ни убягва. „Секс – едва ли, джъст кавали”… Много е добро. Трябва да направим нещо като тях.

10 юли 2010
Енчев:
Тайната на успеха в шоубизнеса е да направиш дует с някой голям изпълнител и той да те дръпне на световната сцена. Ето например Лилана. Не е да кажеш, че е кой знае ква певица, обаче бичи дуети с Фло Райда (на който тъпаците му викат Флорида, ха-ха!) със Снуп Дог (на който тъпаците му викат Снуп Доги Дог, ха-ха!) и те я издърпват. И ние писахме имейли на всички – на Ейкън, на Фифти Сент (на който тъпаците му викат Фифти Сентс, ха-ха!), на Еминем, предложихме им да направим нещо заедно, обаче още не са ни отговорили. Сигурно не си проверяват пощата, те са много заети хора.
Но защо Лилана да може, а ние да не можем? Явно пиарите й са по-добри.

13 юли 2010
Румънеца:
Писна ми от тоя Енчев. Иска да направим парче с някоя чалгаджийка. Това е лудост. Ние нали уж сме рапъри, как ще пеем чалга? Как да се изплюем върху милионите ни фенове, които израснаха с нашата музика? Нали довчера хранехме чалгата, как изведнъж да обърнем палачинката?
А Енчев вика: бе кво ти пука, важното е да се харчим. Ще загубим няколко фена, обаче па ще спечелим много повече. Глей Устата кво прави – пее със Софи Маринова, с Азис и не му пука, щото вади кинти. А ние кво вадим? Кура си вадим.
Скарахме се жестоко и за да се успокоя отидох на едно коктейлче да представя новата си причесчица по случай откриването на един нов фризьорски салон.

16 юли 2010
Енчев:
Направихме парче с Емануела и избихме рибата. Румънеца се дърпаше, обаче сега нищо не може да ми каже, щото се върнахме в мача. Чалга – чалга, кво ти пука. Важното е да си в емисията. Бяхме умрели от глад, а сега и участийца се появиха, едно-друго. Кеф! Когато човек е талантлив, винаги намира начин да достигне до сърцата на публиката. Тва е шоубизнесът!

23 юли 2010
Румънеца:
Устата записал някаква рекламка за сладоледи и изкърти сума ти кинти от нея, а ние пак нищо не правим. Бяхме при Слави да си представим новото парче с Емануела и аз си свалих гащите в ефир, щото се бях хванал на бас, че ще го направя. Ми като не можем да изкарваме пари с музика, поне от басове да припечелваме. Пък и на истинските творци не им пука от нищо, нали така?

24 юли 2010
Енчев:
Колко е прост Румънеца, баси, колко е прост!!! Да си свали гащите при Слави! Станахме за резил пред цяла България. Тоя капут за пари е готов да се надупи на Околовръстното. Защо се хванах с тоя кретен? Той е пълен нещастник!!! Направихме хубаво парче, върнахме се в емисията, дето се вика, а той се изсра на метеното. Не мога да го понасям.

25 юли 2010
Румънеца:
Енчев се е самозабравил. Водил си дневник, моля ти се, и такива глупости писал по мой адрес! Побеснях като ги прочетох, ама не му казах нищо, само нанесох някои дребни поправки. Ще ми кацне той!

26 юли 2010
Енчев:
Имам чувството, че някой ми е пипал дневника. Ако разбера кой е, ще му разпоря дебелия румънски задник!!!

Текстът е публикуван в сп. MAXIM, септември 2010

Автор: Иво Сиромахов

Източник: http://www.ivosiromahov.com/club/vip/dnevnicite-na-rumuneca-i-enchev/


Действия

Information

Вашият коментар